Babysalmesang

Velkommen til Babysalmesang i Badskær Kirke.

Babysalmesang er for alle babyer i alderen 0 - 1 år sammen med deres mor og/eller far.

NYT HOLD opstart onsdag den 17. januar kl. 10.00 i Badskær Kirke

Vi mødes hver onsdag kl. 10.00 i Badskær Kirke, hvor vi synger, vugger og danser til salmer.

Laver fagter, vifter med tørklæder, blæser sæbebobler og kigger lidt på kirken i en afslappet atmosfære i det fantastisk smukke kirkerum.

Børn synger før de taler! Og for dit barn er din stemme den mest fantastiske. Giv dit barn en musikalsk start på livet og få selv genopfrisket eller lært gamle og nye salmer og små fagtesange. Oplev dit barns begejstring over sæbeboblernes svæven og pop-op englen Maren.

Børn reagerer på sang, musik og bevægelse og man ved at salmer og deres melodier har en speciel positiv indvirkning på de små børn.

Sådan foregår Babysalmesang

Vi samles oppe foran i Badskær Kirke, hvor der er bredt dyner ud som babyerne kan ligge på.

Vi starter med vores goddagsang og siger hej til alle babyerne. Herefter synger vi os stille og roligt igennem programmet med nye og gamle salmer og børnesange. Vi bruger enkelte instrumenter og rekvisitter og kigger lidt på kirken.

Kirken er åben fra kl. 9.30 så du kan komme og pusle eller amme inden.

Det hele er gratis og du skal blot tilmelde dig til:

Kirke- og kulturmedarbejder Maria Kajgaard
på mail: maria@skaeve-hoerbysogn.dk eller tlf. 20 97 47 63.

Forløbet varer fra august til juni og man kan komme og være med som man har lyst - det er for alle!