Gospel for børn

Opstart torsdag den 11. januar kl. 13.30 i Sognehuset i Hørby

Gospel for børn er for piger og drenge der går i 0.-3. klasse og elsker at synge, danse og lege.

Vi øver hver torsdag i Sognehuset i Hørby. Alle korbørn bliver hentet på Hørby Skole når skolen ringer ud kl. 13.30 og vi følges ad over til Sognehuset.
Når Gospel for børn slutter kl. 14.30 bliver alle fulgt over til skolen igen inden skolebussen kører kl. 14.57.

Vi starter med en lille forfriskning og så er der ellers fuld drøn på sang, dans og musik.

Det skal være sjovt at gå til kor og derfor øver vi både sange med sjovedansetrin og fagter. Nogle gange spiller vi også med rytmeinstrumenter eller laver stomp.

Gospel for børn medvirker til Kirkens Fortælletimer, koncerter og familiegudstjenester.

Vi har også en facebook-gruppe hvor der kommer information ud omkring ferie, koncerter og Kirkens Fortælletime.
Gruppen kan du finde her: https://www.facebook.com/groups/835684429900495

Gospel for børn er gratis.

Tilmelding og mere info

hos Kirke- og kulturmedarbejder Maria Kajgaard.

Mail: maria@skaeve-hoerbysogn.dk eller mobil: 20974763